Returnarea produselor:
Consumatorul are dreptul de a denunță unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.U.G. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanță aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G. 34/2014″.
Te rugăm să ne anunți în momentul în care doreșți să efectuezi un retur, iar produsul returnat trebuie să ajungă la sediul firmei SC ROMOLSENA COMPANY SRL în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. De asemenea, te rugăm să ne comunici intenția de a-ți fi înlocuite produsele sau de a-ti primi banii înapoi. Menționăm că produsele vor fi înlocuite în limita stocului disponibil. Produsele returnate vor fi acceptate doar dacă conțîn eticheta intactă, și produsele nu prezintă semne că ar fi fost folosite.
După primirea produselor returnate și verificarea acestora, îți vom expedia schimbul de produse. Pentru re-expedierea prin curier se va percepe încă o taxa de transport.
Dacă dorești returul banilor, aceștia vor fi rambursati în termen de 7 de zile conform Ordonanței de urgență 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, prin virament bancar în contul clientului.
Îți vom rambursa integral contravaloarea produsului și costurile de livrare, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că ai ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi. Beneficiile obținute în urmă comenzii vor fi automat anulate, dacă, în urmă returului nu se mai îndeplinesc condițiile de acordare a acestora.
De asemenea cheltuielile de re-expediere vor fi suportate de către client.